Juno Coolen
Door Juno Coolen

De Heineken Music Hall zal vanaf 1 januari 2017 AFAS Live gaan heten. Na 15 jaar neemt het softwarebedrijf het stokje over van de bierbrouwer. Het bedrijf ziet veel potentie in de concertlocatie. Zo gaat het bedrijf zich, naast de concerten en evenementen, meer richten op de zakelijke markt. Ook krijgt de voorgevel van de locatie een nieuwe uitstraling en zal er een huisstijl doorgevoerd worden. Daarbij blijft de bierbrouwer het vaste biermerk in de concertlocatie.

Het softwarebedrijf heeft er bewust voor gekozen om de locatie niet de naam ‘AFAS Music Hall’ te geven. AFAS is van mening dat het woord ‘Music Hall’ zich teveel richt op de muziek terwijl dat de locatie veel meer mogelijkheden biedt dan alleen concerten en evenemnten. AFAS sponsort al diverse andere organisaties zoals AZ & het circustheater in Scheveningen.

De internationaal bekende Heineken Music Hall opende in 2001 haar deuren en biedt plaats voor diverse hardstyle evenementen zoals Radical Redemption: The One Man Army, X-Qlusive B-Front en I Am Hardstyle. Jaarlijks komen er zo’n 600.000 bezoekers af op de locatie en de zaal heeft een capaciteit van 6.000 bezoekers.

Reageren